Tuesday 25 October 2011

PUSAT KOKO TITIWANGSA




SUMPAH KELAKAR WEHH TIME NIE , haha ! dah 3 ary aku taa g sch . time orienting  ary rabuu ary tuhh jgk lha baru aku nak pegy . mls betolll aku nie :3 .haha aku lmbt nsb baek smpat . kitorng grak g titwangsa naek bas . thn da smpi kt tmpt tuhh . kitorng terklan seketika . ialah sbb pelik . aikk ada pusat koko ada ktsini . haha aku buad bodo haremmm jehh. yg penting dah sampai selamat . cikgu suruh pegi dkt kantin  tnh suruh duduk situ . nak bagi ceramah dan peralatan yg perlu digunakan semasa orienting . haha bapak ahh !  uncle yg bagi penerangan tuhh kann badan dye mcm  MAlik nOR ,  wow <3 haha . acara dah mula . 1 kumpulan 2 org . aku dgn nazyla mmbr aku . kitorng org ke 5 akan memulai acara tuhhh. thn da smpi mse kitorng . haha bapak lajuu aku larii . mcm kimak jehh . da tamat n , bapak letihh , fuhh :) .lps tuhh ade wall clmbing . uhcc susah nyaa . cikgu nak smua try . sok 1 1 try bnde alahhh nie . aku org ke 3 last babe .
haha :D . da selesai kitorng blk sch . hujan2 plak uhh . bhaaiii <3

No comments:

Post a Comment